Оплата та доставка

Способи доставки:

Самовивоз

Оформлені і підтверджені замовлення можна забрати й оплатити за адресою:

м. Харьков, вул. Громадянська, 25 (метро "Площа Конституції")

Тел. офісу: Vodafone (095) 0000 602, Київстар (068) 0000 602

Нова Пошта

Термін доставки: 1-3 робочих дні після оформлення замовлення.

Доставка безкоштовно при вартості замовлення товару від 499 грн. та 100% передоплатою за товар банківським переказом.

При замовленні на суму до 499грн. - вартість доставки від 45грн.

JUSTIN

Термін доставки: 1-3 робочих дні після оформлення замовлення.

Доставка безкоштовно при вартості замовлення товару від 499 грн. та 100% передоплатою за товар банківським переказом.

При замовленні на суму до 499грн. - вартість доставки від 35грн.

Делівері

Термін доставки: 3-5 робочих дні після оформлення замовлення.

Доставка безкоштовно при вартості замовлення товару від 499 грн. та 100% передоплатою за товар банківським переказом.

При замовленні на суму до 499грн - вартість доставки від 45грн.

Укрпошта

Термін доставки: 3-7 робочих дні після оформлення замовлення.

Доставка безкоштовно при вартості замовлення товару від 499 грн. та 100% передоплатою за товар банківським переказом.

При замовленні на суму до 499грн. - вартість доставки від 30грн.

Як зробити замовлення:

Виберіть вподобаний вам товар і натисніть на кнопку додати в кошик.
Далі або продовжите покупки або перейдіть в корзину (іконка в правому верхньому куті сайту).
Перед остаточним оформленням замовлення перевірте кількість і найменування товару.
Оформіть замовлення, для цього вам необхідно буде вказати своє ПІБ, номер телефону, адресу доставки та електронну пошту.
Можливо оформлення замовлення по телефону.

Оплата:

Існують дві форми оплати: банківський переказ і накладений платіж:

Банківський переказ - 100% передоплата. Оплату можна здійснити через касу будь-якого банку, Приват24 https://privatbank.ua/sendmoney або bass-термінал. При цьому Ви оплачуєте тільки послуги доставки (при замовленні на суму понад 499 грн доставка безкоштовна, за умови повної передоплати замовлення);

Накладений платіж: Послуга післяплати діє при замовленні від 499 грн. Передоплата, за умови накладеного платежу, в 100 грн. обов'язкова. При цьому Ви оплачуєте комісію за накладений платіж і послуги доставки (кожен перевізник має індивідуальний тариф на цю послугу).

Замовлення ви можете здійснити самостійно, оформивши його на нашому сайті, або зателефонувавши нам по телефону. (+38068-0000-602, +38095-0000-602)

Обмін, повернення товару:

(Парфюмерно-косметичні товари належної якості входять в перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню (Додаток №3 до постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "від 19 березня 1994 р №172)

- Товар неналежної якості;

- Вміст посилки не відповідає номенклатурі замовлення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності), але за умови, що: 1) товар не був у вживанні і не має слідів використання, 2) товар повністю укомплектований і збережена його оригінальна упаковка, 3) товар був придбаний в нашому інтернет магазині.

Претензії приймаються в течение 3 робочих днів після отримання товару. Надішліть претензію в довільній формі з фотографією на електронну пошту kremok.shop@gmail.com, c зазначенням:

  • опису невідповідності
  • дати і номера замовлення
  • ПІБ одержувача
  • контактного телефону, зазначеного при оформленні замовлення

Після розгляду претензії протягом 1-3 робочих днів, з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення подальших дій.

Увага! Претензії приймаються тільки в письмовому вигляді на зазначену пошту з метою документування!

Повернення коштів

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені в претензії.

При оплаті замовлення за допомогою банківської карти, повернення грошових коштів можливий тільки на банківську карту, з якої здійснено оплату. Повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів після повернення товару.