Способи доставки:
Тимчасово послуга самовивезення недоступна! Тел. офісу: Vodafone (095) 0000 602, Київстар (068) 0000 602 |
Термін доставки: 1-3 робочих дні після оформлення замовлення. Доставка безкоштовно при вартості замовлення товару від 999 грн. та 100% передоплатою за товар банківським переказом. При замовленні на суму до 999грн. - вартість доставки від 55грн. |
Термін доставки: 1-3 робочих дні після оформлення замовлення. Доставка безкоштовно при вартості замовлення товару від 999 грн. та 100% передоплатою за товар банківським переказом. При замовленні на суму до 999грн. - вартість доставки від 55грн. |
Термін доставки: 3-5 робочих дні після оформлення замовлення. Доставка безкоштовно при вартості замовлення товару від 999 грн. та 100% передоплатою за товар банківським переказом. При замовленні на суму до 999грн - вартість доставки від 75грн. |
Термін доставки: 3-7 робочих дні після оформлення замовлення. Доставка безкоштовно при вартості замовлення товару від 999 грн. та 100% передоплатою за товар банківським переказом. При замовленні на суму до 999грн. - вартість доставки від 40грн. |
Виберіть вподобаний вам товар і натисніть на кнопку додати в кошик.
Далі або продовжите покупки або перейдіть в корзину (іконка в правому верхньому куті сайту).
Перед остаточним оформленням замовлення перевірте кількість і найменування товару.
Оформіть замовлення, для цього вам необхідно буде вказати своє ПІБ, номер телефону, адресу доставки та електронну пошту.
Можливо оформлення замовлення по телефону.
Існують дві форми оплати: банківський переказ і накладений платіж:
Банківський переказ - 100% передоплата. Оплату можна здійснити через касу будь-якого банку, Приват24 https://privatbank.ua/sendmoney або bass-термінал. При цьому Ви оплачуєте тільки послуги доставки (при замовленні на суму понад 999 грн доставка безкоштовна, за умови повної передоплати замовлення);
Накладений платіж: Послуга післяплати діє при замовленні від 999 грн. Передоплата, за умови накладеного платежу, в 200 грн. обов'язкова. При цьому Ви оплачуєте комісію за накладений платіж і послуги доставки (кожен перевізник має індивідуальний тариф на цю послугу).
Замовлення ви можете здійснити самостійно, оформивши його на нашому сайті, або зателефонувавши нам по телефону. (+38068-0000-602, +38095-0000-602)
(Парфюмерно-косметичні товари належної якості входять в перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню (Додаток №3 до постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "від 19 березня 1994 р №172)
- Товар неналежної якості;
- Вміст посилки не відповідає номенклатурі замовлення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності), але за умови, що: 1) товар не був у вживанні і не має слідів використання, 2) товар повністю укомплектований і збережена його оригінальна упаковка, 3) товар був придбаний в нашому інтернет магазині.
Претензії приймаються в течение 3 робочих днів після отримання товару. Надішліть претензію в довільній формі з фотографією на електронну пошту kremok.shop@gmail.com, c зазначенням:
Після розгляду претензії протягом 1-3 робочих днів, з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення подальших дій.
Увага! Претензії приймаються тільки в письмовому вигляді на зазначену пошту з метою документування!
Повернення коштів
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені в претензії.
При оплаті замовлення за допомогою банківської карти, повернення грошових коштів можливий тільки на банківську карту, з якої здійснено оплату. Повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів після повернення товару.